Nasz tusz do rzęs zwiększający objętość jest zdobywcą nagrody Allure's Best of Beauty Award 2019 w kategorii Best Beauty Steal. „Jedno spojrzenie na tę ponadgabarytową szczoteczkę i wiedzieliśmy, dokąd zmierzamy”, mówi Allure, „… grube, puszyste, wachlarzowate rzęsy”.
Lubisz duże, grube, pełne rzęsy?
Poznaj swoją nową ulubioną skórkę!
Bogaty, atramentowy kolor i niesamowite wzmocnienie każdej rzęsy dzięki dwóm formułom, które nie rozmazują się ani nie osypują.
- W naszym badaniu: 92% odnotowało szybki wzrost objętości; 92% zauważyło, że rzęsy wydają się dłuższe; 96% widziało bogaty, intensywny kolor.
Jak to działa?
- Wyjątkowa szczoteczka Turn It Up ma faliste włosie, które mocno przylega do krzywizny rzęs podczas nakładania tuszu.
Marka Revlon rozpoczęła swą podróż w krainę piękna w 1932 roku, kiedy Charles Revson jako pierwszy na świecie stworzył rewolucyjny, nieznany dotąd na rynku produkt – w pełni kryjący lakier do paznokci gwarantujący po raz pierwszy w tamtych czasach nasycony kolor manicure. Od tamtej chwili Revlon rozpoczął podbój rynku kosmetycznego i stał się synonimem marki – ikony reprezentowanej przez najbardziej sławne kobiety swoich czasów –Audrey Hepburn, Cindy Crawford, Claudię Schiffer, Jessicę Biel a dzisiaj Emmę Stone i Oliwię Wilde – najgorętsze nazwiska Hollywood. Revlon od lat cieszy się opinią światowego eksperta w dziedzinie koloru i stylu. Marka jest obecna co roku na światowych tygodniach mody Fashion Week, podczas których powstają nowe kolekcje kolorów i produkty będące odzwierciedleniem trendów panujących w danym sezonie. Pomadki Revlon sprzedają się na świecie co minutę, a bestellerem marki jest długotrwały podkład ColorStay, który zapewnia efekt nieskazitelnego makijażu przez cały dzień.
Opinie klientów
Ten produkt nie ma jeszcze recenzji. Napisz pierwszą recenzję!
Mamy o wiele więcej do zaoferowania, nie zapomnij odwiedzić naszych innych kategorii