Perfumy stworzone z kobiecości!
Od świtu do zmierzchu Jour d'Hermès to gra aromatów, kwiatowych i świetlistych.
Mieszanka, która wyłania się w swoim uwodzicielskim charakterze.
Świętując narodziny i odrodzenie kobiet, Jour d'Hermès każdego dnia podkreśla piękno kobiecości , zachowując tajemnicę każdej kobiety.
Obfitość bukietów.
Od świtu do zmierzchu jest tu kwiat, który się rumieni, szczotkuje, kwitnie.
Firma utworzona została przez Thierry’ego Hermèsa w 1837 roku w Paryżu. Początkowo daleka była od mody, którą zajmuje się teraz, produkowała bowiem akcesoria związane z hodowlą koni. Związek z modą zaczął się wtedy, gdy wnukowie założyciela jako pierwsi zaczęli wszywać zamki błyskawiczne do skórzanych rzeczy. Pierwsza skórzana kurtka zapinana w ten sposób pojawiła się w 1918 roku. Po tak ekskluzywnym użyciu tego zamka, mechanizm zyskał nawet nazwę fermature Hermès.
W latach 30. powstała kolejna charakterystyczna rzecz - Kelly bag (w 1956 roku świat obiegły zdjęcia księżniczki Monaco Grace Kelly trzymającej Sac à dépêches), a firma zaczęła słynąć z wyrabiania eleganckich apaszek. W 1961 roku do pokaźnej już galerii dodatków Hermesa dołączyły perfumy.
Lata 70. przyniosły marce ekspansję – sklepy pojawiły się w Europie, Japoni i USA. W latach 90. Jean-Louis Dumas, zarządca firmy dołączył do grupy francuskich miliarderów. Aż do dzisiaj Hermes rozrasta się, powiększa swoje imperium również dzięki wykupywaniu części udziałów w innych markach, jak np. w domu mody Jean-Paul Gaultier.
W 2006 roku po 28 latach na emeryturę przeszedł Jean-Louis Robert Frédéric Dumas-Hermès, wywodzący się z piątego pokolenia Hermesów zarządzających firmą. Po jego śmierci, która miała miejsce bieżącego roku, firmę przejął Patrick Thomas – pierwszy spoza rodu Hermesów.