- Opis
- Cechy
- Składniki
- Marka
Nadaj kolor swoim ustom, jednocześnie je pielęgnując z tym rewitalizującym balsamem do ust, który nawilża przez cały dzień, w 6 uniwersalnych odcieniach dla wszystkich odcieni skóry, inspirowanych potężną energią kryształów.
Zalecenia:
Nakładaj na usta, aby uzyskać efekt koloru. Przesuwaj dalej, aby zintensyfikować kolor. Zastosuj ponownie w razie potrzeby, gdy Twoje usta potrzebują natychmiastowej dawki koloru i pielęgnacji.
- Referencja887167540484
-
Marka
Estée Lauder
-
Ilość
3,2 gr
-
Kolory
Rosés
-
Makijaż typu produktu
Pomadka
-
Gender
Kobieta
-
Format
gr
-
Zawartość
3.2
-
Kolor
kosmiczny kryształ , kryształ słoneczny , Opiekuńczy Kryształ , Kryształ miłości , Kryształ nadziei , Boski Kryształ
Olej z nasion Ricinus Communis (rycynowy), rycynooleinian triacetyloglicerylu, rycynooleinian cetylu, wosk Euphorbia Cerifera (Candelilla), wosk Candelilla, bis-diglicerol Polyacyladipate-2, Copernicia Cerifera (Carnauba), polietylen, hialuronian sodu, tokoferyl Oliwka), ekstrakt z owoców, uwodorniony olej rycynowy, ekstrakt z otrębów Triticum Vulgare (pszenica), cholesterol, stearynian gliceryny, kwas oleinowy, kwas palmitynowy, borokrzemian wapnia i glinu, krzemionka, siarczan potasu, borokrzemian sodu, tlenek cyny, syntetyczny fluoroflogofit, zapach ), wanilina, hydroksycynamonian tetra-di-T-butylu pentaerytrytylu, fenoksyetanol, [+/- mika, dwutlenek tytanu (Ci 77891), tlenki żelaza (Ci 77491), tlenki żelaza (Ci 77492), tlenki żelaza (Ci 77499), Lake Red 30 (Ci 73360), Red 21 (Ci 45380), Orange 5 (Ci 45370), Fioletowy Mangan (Ci 77742), Red Lake 28 (Ci 45410), Tlenochlorek Manganu Bizmut (Ci 77163), Jezioro Red 33 (Ci 17200), Jezioro Blue 1 (Ci 42090), Jezioro Yellow 6 (Ci 15985), Jezioro Red 7 (Ci 15850), Jezioro Red 27 (Ci 45410), Jezioro Red 6 (Ci 15850 ), Carmine (Ci 75470), Red Lake 22 (Ci 45380), Yellow Lake 5 (Ci 19140)].
Marka Estée Lauder jest synonimem światowego luksusu i produktów najwyższej jakości. Ta myśl przewodnia Estée Lauder króluje od lat w przedsiębiorstwie. Ta bizneswoman o niezawodnym wyczuciu smaku założyła w 1946 r. własną firmę, rozpoczynając od sprzedaży jednego pojemniczka kremu do skóry oraz wizji, aby zaprezentwać najbardziej uwodzicielską stronę każdej kobiety. Jej marzenia stały się rzeczywistością a ze słoiczka kremu powstało przedsiębiorstwo promujące produkty do pielęgnacji i makijażu w ponad 100 krajach, produkty łączące wyłącznie najlepsze elementy nauki z naturą.