- Opis
- Cechy
- Składniki
- Marka
Pozwól swoim oczom wyrazić Twoje prawdziwe piękno.
Natychmiastowa widoczna naprawa.
Ten ultraodżywczy koncentrat pod oczy zmniejsza widoczność zmarszczek w okolicy oczu i zwalcza wiele problemów w okolicy oczu: linie boczne, zmarszczki „11” między brwiami, pod oczami, zmarszczki, utratę jędrności, worki i cienie. Kontur oczu wygląda na naprawiony, młody, żywy i świetlisty. Zmniejsza widoczność linii i zmarszczek.
• Widoczna poprawa linii już po 3 tygodniach.
• Zmniejsza widoczność zmarszczek między brwiami już po 3 tygodniach.
• 91% kobiet wykazało z biegiem czasu znaczną poprawę wyglądu drobnych zmarszczek w okolicy bocznej.
• Skóra wokół oczu staje się jędrniejsza już po 3 tygodniach.
• Skóra oczu staje się o 20% mocniejsza i wzmocniona w ciągu kilku godzin.Wyraźnie zmniejszają się obrzęki.
• Natychmiast zmniejsza ilość worków.
• Naprawia, odżywia i nawilża.
• + 20% skóry oczu jest wzmocniona w ciągu kilku godzin.
• Napełnia oczy intensywnym, głębokim nawilżeniem, które utrzymuje się godzina po godzinie. Zmiękcza
Korzyści:
Zmniejsza widoczność linii. Skóra staje się jędrniejsza i nawilżona.
Rodzaj skóry:
Dla każdego rodzaju skóry.
Idealne dla:
Zmarszczki w obrębie oczu: pod oczami, kurze łapki, zmarszczki „11” między brwiami Ujędrnia i wzmacnia Opuchnięte oczy Wzmacnia i amortyzuje skórę Suchość, odwodnienie
Fakty dotyczące formuły:
Zmniejsz widoczność linii oczu, zmarszczek i opuchniętych oczu.
Szklana butelka i karton nadające się do recyklingu.
Różdżka z kriostalowej stali wielokrotnego użytku.
Testowany dermatologicznie.
Testowany przez okulistów.
Nie powoduje trądziku.
Nie zawiera syntetycznego zapachu.
Nie zawiera parabenów, ftalanów, siarczanów i oleju mineralnego.
Jak tego użyć:
Stosuj rano i wieczorem.
Aplikatorem krio-stalowym aplikuj okrężnie wokół konturu ciała, zaczynając od okolic oczu, kilka razy omijając okolice powiek. Usuń nadmiar produktu palcem serdecznym. Nie tylko do okolic oczu.
Nałóż go na linie między brwiami, czoło i zmarszczki mimiczne wokół ust.
- Referencja887167554887
-
Marka
Estée Lauder
-
Ilość
15 ml
-
Cel kosmetyczny
Ciemne koła , Anti age , Nawilża i odżywia , Firming
-
Strefa ciała
Oczy
-
Klasa
Premium
-
Format
ml
-
Zawartość
15
-
Typ skóry
Wszystkie Rodzaje Skóry
Woda, dimetikon, lizat fermentu bifidowego, izoheksadekan, gliceryna, glikol butylenowy, eter dimetylowy bis-peg-18, dimetikon peg-10, hektoryt disteardimonium, izostearynian izopropylu, eter stearylowy ppg-15, sacharoza, trehaloza, ekstrakt z nasion Adansonia Digitata , tripeptyd-32, ekstrakt drożdżowy\Faex\Extrait De Levure, hialuronian sodu, ferment Lactobacillus, ekstrakt z alg, RNA sodu, hydrolizowana algina, kofeina, hydroksyetylomocznik, fosforan aminopropyloaskorbylu, ekstrakt z owoców Cucumis Sativus (ogórek), Anthemis Nobilis (rumianek) ) Ekstrakt z kwiatów, ekstrakt z Hordeum Vulgare (jęczmień) D'Orge, ekstrakt Silybum Marianum (żeński oset), ekstrakt z nasion soi Wisteria (soi), olej z nasion Camelina Sativa, sorbitol, ekstrakt z Betula Alba (brzoza), ekstrakt z korzenia Scutellaria Baicalensis, Morus Ekstrakt z korzenia Bombycis (morwy), ekstrakt z Poria Coco Sclerotium, octan tokoferylu, dikaprynian glikolu propylenowego, poliasparaginian sodu, uwodorniona lecytyna, fitosfingozyna, etyloheksylogliceryna, polisilikon-11, izododekan, ekstrakt z nasion Helianthus annuus (słonecznik), polietylen, węglan propylenu, poliakrylan. Krospolimer-6, lecytyna, glukoza, fruktoza, alkohol t-butylowy, edta disodowa, Bht, hydroksyacetofenon, dehydrooctan sodu, sorbinian potasu, fenoksyetanol, tlenki żelaza (Ci 77491) edta disodowa, Bht, hydroksyacetofenon, dehydrooctan sodu, sorbinian potasu, fenoksyetanol , tlenki żelaza (Ci 77491)Edtadisodu, Bht, hydroksyacetofenon, dehydrooctan sodu, sorbinian potasu, fenoksyetanol, tlenki żelaza (Ci 77491)<ILN49006>
Marka Estée Lauder jest synonimem światowego luksusu i produktów najwyższej jakości. Ta myśl przewodnia Estée Lauder króluje od lat w przedsiębiorstwie. Ta bizneswoman o niezawodnym wyczuciu smaku założyła w 1946 r. własną firmę, rozpoczynając od sprzedaży jednego pojemniczka kremu do skóry oraz wizji, aby zaprezentwać najbardziej uwodzicielską stronę każdej kobiety. Jej marzenia stały się rzeczywistością a ze słoiczka kremu powstało przedsiębiorstwo promujące produkty do pielęgnacji i makijażu w ponad 100 krajach, produkty łączące wyłącznie najlepsze elementy nauki z naturą.