- Opis
- Cechy
- Składniki
- Marka
Poczuj natychmiastowy zastrzyk nawilżenia . Zawiera ekstrakt z ogórka i superantyoksydant DayWear, zapewnia nawilżenie i profilaktykę w obszarze konturu oczu.
Łagodzi i rozświetla: Minimalizuje worki i cienie. Zwalcza pierwsze oznaki starzenia. Wypełnić.
Zapewnia natychmiastowy zastrzyk nawilżenia i świeżości przez 24 godziny.
Pełna moc przeciwutleniająca: pomaga zmniejszyć szkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne
Wskazówka eksperta: przechowuj go w zimnym miejscu, aby uzyskać dodatkowe uczucie świeżości.
Jak tego użyć:
Stosuj rano i wieczorem wokół oczu.
Korzyści:
Jasność . 24-godzinne nawilżenie . Przeciwutleniacze .
Rodzaj skóry:
Wszystkie typy skóry.
Idealne dla:
24-godzinne nawilżenie; worki i cienie; Ochrona antyoksydacyjna; Pierwsze oznaki starzenia
Dane formuły:
Testowany dermatologicznie; Testowany okulistycznie.
- Referencja887167327665
-
Marka
Estée Lauder
-
Ilość
15 ml
-
Cel kosmetyczny
Ciemne koła , Nawilża i odżywia
-
Strefa ciała
Oczy
-
Format
ml
-
Zawartość
15
-
Typ skóry
Wszystkie Rodzaje Skóry
Woda, dimetikon, glikol butylenowy, trisiloksan, gliceryna, kopolimer akryloilodimetylotaurynianu amonu/kopolimer Vp, trehaloza, sacharoza, ekstrakt z wodorostów, ekstrakt z owoców Cucumis Sativus (ogórek), ekstrakt z Ascophyllum Nodosum, ekstrakt z Asparagopsis Armata, ergotioneina, Thermus Thermophillus Fermento, glicyryzynian dipotasowy, sód hialuronian, kofeina, ekstrakt z krewetek solankowych, acetyloglukozamina, ekstrakt z palmaria palmata, hydrolizowany ekstrakt z ryżu, lauryl Pca, Oleth-10, lauryl Peg-9 polidimetylosiloksyetylodimetikon, sorbitol, sól sodowa Pca, mocznik, askorbinian tetraheksylodecylu, octan tokoferylu. , karbomer, kwas cytrynowy, poliquaternium-51, chlorek etylobisiminometylogwajakolu manganu, sorbinian potasu, cyklodekstryna, trometamina, edta disodowa, Bht, fenoksyetanol, żółty 5 (Ci 19140), niebieski 1 (Ci 42090). <ILN43725>.
Marka Estée Lauder jest synonimem światowego luksusu i produktów najwyższej jakości. Ta myśl przewodnia Estée Lauder króluje od lat w przedsiębiorstwie. Ta bizneswoman o niezawodnym wyczuciu smaku założyła w 1946 r. własną firmę, rozpoczynając od sprzedaży jednego pojemniczka kremu do skóry oraz wizji, aby zaprezentwać najbardziej uwodzicielską stronę każdej kobiety. Jej marzenia stały się rzeczywistością a ze słoiczka kremu powstało przedsiębiorstwo promujące produkty do pielęgnacji i makijażu w ponad 100 krajach, produkty łączące wyłącznie najlepsze elementy nauki z naturą.