- Opis
- Cechy
- Składniki
- Marka
Nowy protokół Le Lift Pro: linia zabiegów oddziałujących na wygląd trójkąta młodości, czyli obszaru znajdującego się pomiędzy górną częścią kości policzkowych a brodą, który z wiekiem zanika. Formuły zawierające silną enzymatyczną substancję czynną melipona, która wzmacnia strukturę skóry.
W drugim etapie protokołu Le Lift Pro Crème Volume koryguje zaawansowane oznaki starzenia i wygładza głębokie zmarszczki. Jego miękka i topniejąca konsystencja zapewnia natychmiastowy efekt wypełnienia.
Formuła bezzapachowa dla każdego rodzaju skóry, nawet wrażliwej, może być stosowana pomiędzy dwoma zabiegami dermatologii estetycznej w celu utrzymania rezultatów(1).
Korzyści:
Dzięki Le Lift Pro Crème Volume głębokie zmarszczki zostają wygładzone, na nowo zdefiniowana zostaje objętość twarzy i przywrócony zostaje trójkąt młodości.
Aplikacja:
Zainspirowany techniką masażu stosowaną od dziesięcioleci, mającą na celu promowanie oporu tkanek i uznaną w sektorze estetycznym, Chanel House i jego eksperci opracowali gest, który pozwala wzmocnić działanie protokołu zabiegu. Objętość i kontrasty twarzy zostają wyraźnie na nowo zdefiniowane, a trójkąt młodości przywrócony. Konkretny gest należy wykonać przed protokołem leczenia.
Zacznij od głębokich uszczypnięć między kciukiem a pozostałymi palcami na policzkach i owalu twarzy, aby przywrócić objętość. Powtórz trzy razy.
Następnie wykonaj małe, lekkie uszczypnięcia kciukiem i palcem wskazującym prostopadle wzdłuż linii wyrazu, aby je wygładzić.
- Referencja3145891417401
-
Waga
310 gr
-
Ilość
50 gr
-
Marka
Chanel
-
Strefa ciała
makeup remover
-
Cel kosmetyczny
Anti age , Firming
-
Typ skóry
Wrażliwa Skóra , Wszystkie Rodzaje Skóry
-
Format
gr
-
Zawartość
pięćdziesiąt
Woda (woda), gliceryna, izododekan, masło Butyrospermum Parkii (Shea), alkohol cetylowy, glikol pentylenowy, stearynian gliceryny, Mel (miód), Cera Alba (wosk pszczeli), akrylany sodu Crosspolymer-2, stearynian Peg-75, dimetikon, simmondsia Olej z nasion Chinensis (Jojoba), Steareth-21, Olej z nasion Passiflora Edulis, Ekstrakt z nasion Secale Cereale (Żyto), Ekstrakt z liści Centella Asiatica, Kopolimer akryloilodimetylotaurynianu amonu / Vp, octan tokoferylu, Ceteth-20, Steareth-20, Chlorfenezyna, Glikol kaprylowy , 1,2-heksanodiol, arginina, hialuronian sodu, karbomer, kwas fitynowy, wodorotlenek sodu, cytrynian sodu, benzoesan sodu, kwas cytrynowy, Il61A.
Chanel – francuski dom mody założony przez Coco Chanel.
Pierwszy sklep, otwarty w Paryżu przy Rue Cambon w 1913 roku, przemianowany został w 1919 roku na Dom Mody Chanel. Projektant Paul Poiret, zazdrosny o klientelę, określił tamtejsze stroje mianem "ubóstwa dla miliarderów". W 1921 roku Coco Chanel połączyła różę, jaśmin i aldehydy, tworząc Chanel No. 5. W latach 30. XX wieku w ubraniach Chanel pokazywały się wszystkie księżniczki europejskie, łącznie z wielką księżną Marią i baronową Henrykową de Rothschild. Wkrótce o kreacje Chanel upomniało się Hollywood. Coco Chanel uległa namowom, gdy zaproponowano jej milion dolarów za stworzenie dwa razy do roku kolekcji dla wszystkich amerykańskich gwiazd.
Chanel w ciągu 100 lat istnienia stał się jednym z najważniejszych domów mody. Każda kolekcja ubrań staje się hitem i motywem przewodnim danego sezonu, przez co Chanel uważany jest za wyznacznik mody.
Od 1983 roku Domem Mody Chanel kieruje jeden z najbardziej wpływowych projektantów świata, Karl Lagerfeld.