Nie udostępniaj swoich danych osobowych
Carethy.pl nigdy nie wysyła wiadomości e-mail i telefonicznych z prośbą o ujawnienie lub zweryfikowanie: hasła do konta Carethy.pl, numerów kart kredytowych lub konta bankowego. Odnosi się to także do wszystkich innych informacji osobistych. W przypadku próby wyłudzenia powyższych danych nie udzielaj odpowiedzi i niezwłocznie powiadom o tej sytuacji Carethy.pl, abyśmy mogli przedsięwziąć odpowiednie środki.
Identyfikacja fałszywych informacji e-mail (próby "spoofingu" lub "phishingu")
- Ignoruj wszelkie wiadomości elektronieczne z prośbą o udzielenie informacji osobistych, przekierowanie do strony innej niż Carethy.pl lub dokonanie płatności poza naszą stroną, gdyż mogą one okazać się próbą wyłudzenia poufnych danych ("spoofing" lub "phishing").
- Wiadomości e-mail wysyłane przez Carethy.pl zawsze są zakończone w następujący sposób "@carethy.pl", "@carethy.com" lub "@carethy.com", jeśli otrzymasz wiadomość innego formatu możesz być pewien, że jest ona fałszywa.
- Niektóre wiadomości phishingowe mogą zwierać linki do stron, które używają w swoim URL słowa "Carethy", jednak po kliknięciu na nie nastąpi przekierowanie do zupełnie innej strony. Jeśli przesuniesz kursor nad łączem będziesz mógł zobaczyć skorelowany adres, jednak prawdopodobnie będzie on miał inny format od autentycznego adresu strony Miascota.
- Jeśli nawet kiedykolwiek otworzysz wiadomość wykorzystującą techniki phishingu i zostaniesz przekierowany do strony, która wygląda jak "twój profil" lub zostaniesz poproszony o sprawdzenie lub weryfikację swoich danych osobowych, zignoruj to i potraktuj jako nadużycie.
Poinformuj nas o próbie phishingu
Wyślij do nas wiadomość na adres: [email protected] i załącz do niej e-mail, który wzbudził Twoje podejrzenia. Po otrzymaniu fałszywego maila postaramy się ustalić jego pochodzenie.
Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz do nas przesłać e-maila, który uznałeś za fałszywy, w wiadomości do [email protected] postaraj się podać jak najwięcej informacji na jego temat.
Chroń swoje hasło
Hasło rozróżnia wielkość liter i musi składać się z sześciu znaków. Jeśli dodasz cyfry lub znaki specjalne, hasło będzie trudniejsze do uzyskania i odgadnięcia.
Jeśli korzystasz z komputera do użytku publicznego (biblioteka, kawiarenka internetowa itp) pamiętaj, aby zawsze po zakończeniu korzystania z naszych usług wylogować się z Carethy.pl.
Carethy.pl wykonuje swoje obowiązki jako sprzedawca bardzo poważnie. Robimy to wspólnie z producentami i krajowymi organami ścigania zajmującymi się bezpieczeństwem produktów.
Po otrzymaniu powiadomienia dotyczącego wycofania produktu z witryny przez sprzedającego, przez organ krajowy lub europejski, natychmiast zatrzymujemy jego sprzedaż. Kontaktujemy się również z naszymi klientami, którzy już zakupili ten produkt za pomoca poczty elektronicznej, w celu dostarczenia informacji na temat środków wdrożonych przez producenta lub przez zainteresowane organy.
Carethy przewiduje trzy formy płatności:
Karta płatnicza: kartą Visa, MasterCard, Maestro i American Express.
Przelew bankowy: Dane bankowe w celu wykonania przelewu zostaną udostępnione przy złożeniu zamówienia.
Spain | 1-3 working days |
---|---|
MAIN EU | 2-6 working days |
ROE | 4-7 working days |
ROW y EEUU | 10-15 working days |
Carethy operates and delivers to more than 15 countries countries worldwide and is currently expanding the footprint although some countries may not be live now. Each country is part of a group of countries, namely; Spain, Main EU, ROE, USA, and ROW. To consult the group to which the destination country belongs, please consult the following link.
Spain* | MAIN EU | ROE | ROW y EEUU |
---|---|---|---|
Shipping companies | Shipping companies | Shipping companies | Shipping companies |
Spring, Correos Express or similar couriers | Mondial Relay, Spring or similar couriers | GLS*,, Spring or similar couriers | DHL*, Spring* or similar couriers |
*Once the order arrives at the destination country, the delivery will be made by the local post office. | *In the absence of anyone to receive the order, the carrier may deliver it to a neighbor or leave it at the nearest collection point, without prior notification. | *Once the order arrives at the destination country, the delivery will be made by the local post office. The order will be subject to customs inspection, so any additional charges and/or documentation required by the authorities must be provided by the customer, within the time-frame indicated. | |
*Once the order arrives at the destination country, the delivery will be made by the local post office. The order will be subject to customs inspection, so any additional charges and/or documentation required by the authorities must be provided by the customer, within the time-frame indicated. |
International delivery
The customer will be responsible for all shipping costs, administrative and customs fees.
Delivery term
Once the order leaves the seller's facilities and the national territory, the transport company will be responsible for the status of the shipment (delays, damage, loss, etc).
When an order could not be delivered for reasons beyond the Vendor's control, the total amount of the purchase will be refunded, less the costs incurred for returning it.
Return policy
If the order is returned due to customs problems, wrong address or absence on the day of delivery, the corresponding amount will be paid in accordance with the General Conditions of Use and Contracting of the Carethy Marketplace in section 16.
If for any reason, such as change of mind, the customer wishes to return the order, a return transaction fee will be charged (check with Customer Service for the cost in each case).
In case you want to make a claim related to transport damage, this must be done within 48 calendar hours after receipt of your order, it must be done by our support center (https://www.carethy.es/ contact) or through your user area / section orders with the corresponding Seller. After confirming any claim, the corresponding amount will be paid in the same payment method that was used in the purchase. In order to cover this type of unforeseen event, you can take out the YOGA Guarantee.
Return of items
Products can be returned within 14 days from the day of receipt. Before making any return, you must contact our Customer Service) or through your user/order area with the corresponding Seller to communicate it and to receive help in the process. Upon receiving the returned merchandise and checking its good condition, the amount will be refunded within 14 days after the products are verified. The products must be in their original condition and the return form correctly filled out.
In order to make a return, the customer must bear the costs of returning the product. In the event that the return is due to a damaged product or the delivery of a wrong product, you should contact our Customer Service or through your user area / order section with the corresponding Seller immediately.